outfit bilder + dagen

hej har ni en bra dag? 
vad gör ni såhär dagen innan nyår? sista dagen på 2016, sista dagen på detta kapitlet av livet. 
vad har ni för tankar kring året som vart? jag tycker att jag/vi har haft ett generelt bra pr, haft mycket roliga stunder och hittat på mycket :) 
 
men iallafall, idag så har jag haft mycket motivation till att blgga så det är roligt att komma igng igen! 
men starx ska vi gå ner till våra grannar och käka lite middag och så ska bli mysigt då vi inte träffar dom såofta längre. hoppas på god mat då jag är skit hungerig :) hehe 
 
tog lite dagens outfit bilder förut cokså  som jag tänkte lägga upp,  men hoppas alla får en fortsatt bra dag :) 
 
 
satt och gjorde ett kollage till carros bilder ocksp men självklart så skulle det lagga när jag sparade det så det hade inte spratas så hima irriterande, så nu orar jag inte göra om det sorry. så jag lägger upp hennes bilder som vanligt istället :) hoppas att det är okej för denna gången 
 
 
 
 

Kommentera här: